En speciell tisdag

Hej, nu har jag just kommit hem och så. Fikade med E-a idag. Det var jättekul. Som vanligt pratade vi i mun på varanda. Det varade i två timmar. Den 9 december blir hennes stora dag och jag kommer att få vara med. En stor ära. På arbetet var det ganska vanligt. Jag träffade henne vid lite efter tre och hon tog tåget lite efter fem. Efter det gjorde jag en massa ärenden mellan det och 18.20. Så läste jag nyheterna. Jag är mycket, mycket trött nu. Snart kommer jag att lägga mig och samtidigt ta en tablett. Först ska jag bara fixa med lite saker. Så ska jag sova efter det. Jag skriver igen före jag lägger mig. På det hela taget var det en mycket bra dag. Jag fick mycket gjort. Det var olika saker som jag var tvungen att köpa. Medicin, busskrediter, en pärm, tvättmedel, sås och bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0