Tandtråd och pedikyr

Hej, det tar alltid längre tid på kvällarna än vad jag tror och vill att det ska ta. Det är för övrigt enda gången jag är tidsoptimist. Först hittade jag en bra skiva på YouTube, hela skivan låg där, och sedan läste jag lite om den och efter det gick jag in i duschen. Efter det drog jag tandtråd och sedan klippte jag bort död hud på mina stortår. Jag borde göra tandtråden oftare, men det är så ångestfyllt. Jag borde göra det varje dag, men det hoppas ofta över. Nu hade jag inte gjort det på veckor och det blödde en del. Nu kommer det att göra ont i några dagar och sedan är det bra igen. Jag ska försöka sova med min tandpryl, så att tänderna inte slits ner av allt ältande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0