Låg ångestgrad

Hej, idag har det gått mycket, mycket bra. Jag har kunnat göra helt normala saker och inte slösat bort min tid. Det är skönt och jag hoppas att det kan fortsätta så. Det var förstås för att det inte var så stressigt på mitt arbete idag. Jag hoppas, det har jag gjort många gånger, att detta ska bli en ny start för mig. Jag vill sluta att ha ångest och jag vill sluta slösa bort min tid. Jag ska verkligen försöka. Jag tror att bloggen kan vara till stor hjälp. På eftermiddagarna och kvällarna efter arbetet känns det ofta mycket tungt. Jag är mentalt körd i botten och jag orkar inte ta itu med något vettigt. Jag har bara en massa negativa ångestkänslor. Nu ska jag gå och lägga mig. Jag vill alltid lägga mig mycket tidigt och det blir det inte nu, men det blir inte sent heller. Allt före tio är mycket bra. Jag vill inte ha ångest. Nej, istället vill jag skriva, tappa kontrollen och göra saker. Jag tror att om bara bloggen håller mig i handen, ja då kan jag komma någonvart. Nu blir det badrummet och sedan sängen. Det ska bli så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0