Nu har jag förlorat kontrollen lite

Hej, nu måste jag upp på banan igen. Jag har inte gjort något vettigt en stund och jag fattar inte vad jag ska göra. Jag måste titta på listor nu. Det ska jag göra. Jag har läst om Tove och Tim och vet allt om dem nu. Jag har hängt tvätten. En annan viktig sak som jag har gjort är att jag har pratat med TA ikväll. Det var bra gjort. Jag har även pratat kort med UB. Och jag har tänkt på GB och allt som hon gör för mig. Jag tänker ofta på henne. Är absolut inte förälskad i henne. Absolut inte! Jag gör köket imorgon. Diskmasinen också. Vad har jag gjort under två timmar nu? Jag fattar inte det. Hängt tvätt och pratat med TA. Jag har även skrivit ett kort mail. Nu ska jag ringa till CG och det är faktiskt mycket viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0