Kväll och det kommer att bli bra

Hej, nu är det kväll. Det är kväll fram till 22.00 och sedan ska jag läsa lite i sängen och sedan sova. Det är mycket jobbigt att stänga av maskinen redan klockan tio och sedan gå i badrummet och sedan sova. Men jag måste bli bra på det och jag vill bli bra på det. Men det är svårt. Jag ska göra mitt abslout bästa. Jag har gjort en lista på vad jag vill göra nu på kvällen. Det är många saker.

1. Fixa disken
2. Fixa annat i köket
3. Fixa tvätten
4. Svara på dagens mail
5. Svara på tio gamla mail (jag ligger efter)
6. Planera lite
7. Läs om Tove och Tim

Jag hoppas att GB kommer till msn sedan så att vi kan chatta. Hon är solen på min himmel, hon är vattnet i öknen. Jag börjar nu och jag börjar då med Tove och Tim. Jag ska skriva här ofta. Jag ska hela tiden skriva hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0