Jag har ringt dessa hemska människor

Hej, nu har jag ringt till olika myndigheter i mitt område. Det gick inte så bra. De har inte tid, eller så svarar de inte, eller så återkommer de imorgon. Det gick därför inte så bra. Jag kommer inte att ge upp för det. Jag kommer att fortsätta ringa. Jag gjorde efter det även en lista över många andra myndigheter som jag ska ringa och jag kommer att börja ringa dem imorgon. Så imorgon kommer jag att göra det. Du, jag ska säga dig som det är, att jag älskar att ringa dessa samtal. Jag älskar att ringa dessa samtal. De kommer kanske leda till något, det vet inte jag. Jag tvivlar ofta på att de kommer att leda till något, men jag måste ringa dem. Jag måste göra det. Jag kommer att fortsätta imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0