Ett meddelande

Hej, fick ett meddelande av SM som jag tycker så mycket om. Hon bad mig att inte ta illa upp av det som hon skrev. Jag gjorde det. Kunde du inte ha ringt? Å andra sidan var det nog inte en sådan stor sak för då skulle hon ha ringt. Men det var lite jobbigt att läsa. Hela situationen är så svår med SM eftersom hon inte förstår att jag mår så dåligt av att resa. För henne att göra en lång resa är som att gå till affären en sväng. SM, jag vill att du ska veta att jag inte kommer att göra många resor för GBs skull. Jag kommer att prata med GB om det där. Men en enda gång, det kan bli ett fint minne. Jag kanske ska ljuga att jag är intresserad av GB. För övrigt tror de redan det, allihopa. En annan sak som stör mig är att SM alltid markerar sina meddelanden med ett rött utropstecken trots att de inte alls är viktiga eller brådskande. Vad ska hon göra när det verkligen är viktigt? Jag skrev till henne att jag inte tog illa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0