Torsdagen den 15 oktober 2009

Hej, mår inte bra. GB har inte hört av sig på hur länge som helst och hon svarar varken på sms eller på mail. Jag har två teorier. Jag har skrivit något dumt. Hennes pojkvän L tycker inte om att hon pratar med mig. L, du kan vara så lugn. Det har gått över för min del. Men nu har jag inte fått ett enda livstecken på 43 timmar och det är långt och väl rekord sedan vi först träffades. Det har aldrig hänt förut. Jag minns i mars då jag inte svarade på ett mail på 28 timmar eller något liknande och då var hon helt galen sedan. Det är något som inte stämmer och jag vill veta vad det är. Jag kommer ta reda på det. Om det är för det där skämtet jag skrev om kvinnliga förare så tror jag bara inte det är sant, GB. Alltså, du känner mig och du har humor och du vet att jag är ironisk ibland. Jag är ofta det, och det vet du ju vid det här laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0