Nu ska jag börja igen

Hej, jag svarade på ett mail, jag var på toaletten och jag åt en del. Nu är det dock dags att börja ringa till folk igen. Nu ska jag göra ett samtal till en person som jag inte alls tycker om. Ok, jag tycker inte om henne, hon vill inte hjälpa mig och hon skiter i mig och hon tycker att jag är dum i huvudet. Hon arbetar med folk som har problem och det är alltså hennes plikt att hjälpa folk som har problem. Vilken är då haken? Jo, haken är att hon även håller i pengarna. Det kostar pengar att hjälpa människor och därför vill hon inte hjälpa någon. Hon har heller aldrig informerat mig om något. Jag måste ta reda på allt själv. Nu ska jag ringa henne. Jag ska vara lugn och det kommer att gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0