Jag kan verkligen känna mig nöjd med min dag

Hej, vid 14.00 gick jag alltså ut på promenad. Men under den gjorde jag lite olika saker ute. Först gick jag till en bank. Där såg jag Davidsson. Jag tittade bort och sedan var han borta. Så gick jag till en bank till och då mötte jag Davidsson i dörren. Jag vet inte, kanske låtsades han att han inte såg vem jag var. Har inte sett Davidsson sedan jag slutade skolan. Så gick jag till biblioteket och sedan gick jag hem igen. Var hemma en kort stund och gick sedan för att handla. Återvann saker på vägen dit. När jag var på väg hem träffade jag ASS. Men nu heter hon visst ASL. Har inte träffat henne sedan 1900-talet. Vi gick en stund och pratade. En lång stund. Ringde till SJ och pratade med henne under lång tid. Så kom jag hem igen, vid 17.00, och åt lite. Så drog jag ut igen på en kort promenad vid sjön. Var ute i nästan 20 minuter nu. Var vid huset där DH bodde ett kort tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0