Det tog sex timmar och det var något av det viktigaste som jag någonsin har gjort

Hej, jag fick ett bsök och jag fick det 08.59 idag. Sedan tog det nästan sex timmar innan de drog. Jag tycker inte om att få sådana besök. Jag fick i alla fall det och det var nödvändigt. Ibland är det nödvändigt att få sådana besök. Vid klockan 10.00 idag gjorde vi en sak som var mycket viktigt. Det var en av de viktigaste sakerna som jag någonsin har gjort i mitt liv. Sedan var det jobbigt och efter det åt vi och sedan var det inte så jobbigt. Nu har det gått sex långa timmar och jag kan åter börja leva. Nu börjar livet igen. Jag tänker vara vaken i ytterligare sju timmar. Jag börjar nu med en lång promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0