Tisdagen den 24 mars 2009

Idag var jag sen i starten, som så ofta. Slapp i alla fall åka till psykakuten, som en jag känner. Kom till slut igång och kom till bib två timmar försenad. Sedan arbetade jag verkligen bra i över tre timmer och det är jag mycket nöjd med. Hon åkte till psyket förra veckan. Fastän jag vet att jag jobbade bra så vet jag att den uppgift som jag har fått av GBL är helt omöjlig. Det kan jag dock inte säga för jag har inte försökt. jag har inte försökt hoppa till månen heller, dock. Fick i alla fall en stund med GB, som jag tycker så mycket om, nu på kvällen. Hennes uppkoppling fungerade dock inte så bra. Jag är lite ledsen, men jag känner mig lugn. Jag är fortfarande mycket förkyld. Jag vet inte varför jag är ledsen. Det kan ha att göra med att mitt liv i stort sett är slut. Det är ingen överdrift. Efter alla dessa år har jag ingen utbildning ändå och möjligheterna att finna ett arbete är mycket små för mig. Jag har heller ingen bostad. Men det ska gå bra i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0