Onsdagen den 25 mars 2009

Idag känns det bättre. Jag är mindre förkyld och jag känner mig på bättre humör. Igår kväll kände jag mig vansinnigt arg. Det var på grund av många olika saker. En sak var att det trängde in en massa tobaksrök i mitt hem. Hatar det! Nu har jag i alla fall haft en bra morgon och förmiddag. Förmiddag mest, för jag gick upp strax före nio först. Jag har planerat min dag och vet vad jag ska göra. Jag ska köpa bröd och plugga och sedan tvätta. Det kommer att gå bra. Idag är min ångestnivå mycket låg. Om jag har tur träffar jag GBL på uni. Om jag orkar gå och träffa henne. Om jag har otur träffar jag då KÅ och det vill jag inte för honom tycker jag inte längre om. Det kommer att vara en lugn och skön dag och ikväll ska jag chatta med GB och det tycker jag om att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0