Nu har jag fixat allt jag skulle fixa

Nu är det bra. jag gick till bib för att skriva det där, men det fanns inga platser där. Då letade jag upp en tom sal och satte mig där och skrev. Det gick mycket bra. Jag skrev vad jag skulle skriva. Det var rimliga mål för idag. Jag fick inte så stark ångest. Det gick bra. jag har fixat tre saker och jag är mycket stolt över det. Mycket stolt. Nu ska jag hem. Den där vansinniga tröttheten är på väg. jag ska hem och försöka fixa saker där. Tröttheten är på väg så kanske lägger jag mig bara ner hemma. Som igår och som så många andra dagar. Nu ska jag hem och lägga in den rena tvätten och fixa med allt som man måste fixa. jag ska kanske laga lite mat. Det kommer att gå bra. jag vill lyssna på radion också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0