Nu är det sen kväll

Jag var i Spånga för första gången på åtta veckor. Det var i slutet av januari senast. Jag ska dessutom dit snart igen, om bara 13 dagar. Där fanns naturligtvis KS och ES. Dessutom kom sedan JH, SH, DH och JH:s pojkvän som heter D. Det var naturligtvis mycket bra i Spånga idag och det är det alltid. Jag tycker mycket om att vara där och jag uppskattar mycket då familjen H kommer dit. Jag tycker verkligen om dem. Vi åt och pratade om intressanta saker. De gav mig en bok. Det var kyckling med ris till mat och det var gott. Läste en intressant bok på vägen dit och på vägen hem. Jag märker att jag mår mycket bra då jag är med människor som jag tycker om. Nu är det snart midnatt och jag ska försöka maila till SA i Mainz. SA har skickat ett mail till mig idag. Imorgon ska jag plugga och sedan chatta med GB som vanligt. Jag tycker verkligen om att göra det och det vet hon för det säger jag till henne. Jag hoppas kunna känna henne resten av mitt liv. Det vet hon. Idag chattade jag med EP och hon sa att jag borde satsa allt jag kan på GB. EP sa att hennes pojkvän lämnade henne för en månad sedan. Det var tråkiga nyheter. Det var en mycket bra dag idag. Som sagt, när jag träffar någon som jag tycker om mår jag mycket bra. Kan det vara en lösning att träffa GB varje dag i framtiden, att leva med henne? Vi får se, det är en lång och svår väg att vandra för att komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0