Lördagen den 21 mars 2009

Idag mår jag bra. Ska till Spånga sedan. Det blir kul, som vanligt. Är mycket förkyld. Igår kväll chattade jag som så ofta med GB. Det verkade som om hon förstod mig bättre än någonsin. Jag sa att om jag någonsin får ett arbete kommer det att vara mycket enkelt. Hon sa inte emot då. Det var bra. Vi sa vackra saker till varandra igår. Jag tycker mycket om GB och jag hoppas att det alltid kommer att vara så. När det gäller AC, som var på radion i onsdags, är det ju så efter över tio år. Nu ska jag kolla i min hög med papper. Där finns det papper på vilka det står vad jag måste göra. Jag ska ta ut de papper på vilka det står saker som jag ska göra idag. Jag ska kolla vad jag ska göra idag. Bland annat ska jag köpa en present till EA, som just har haft sin "födelsedag". Nu ska jag börja att göra allt viktigt. Ångesten är låg idag och jag hoppas att det fortsätter så. Kanske skriver jag mer sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0