Jag får inte gå här, det stör

Nu är jag sur. Det bor en bredvid mig och hon hör, tror hon, när jag går här. Jag har ett ganska mjukt plastgolv och jag gick här i strumpor och då får jag ett meddelande på telefonen att hon hör det och det stör och hon har ont i huvudet. Det kan inte vara möjligt. Dessutom hör jag något ändå. Det är naturligtvis de eller den som bor ovanpå som stör henne. Hon kan inte höra mig, det är absurt. Hör du det SJ!? Jag har aldrig hört när de går här bredvid mig. Det är en annan sak att grannen ovanpå mig möblerar om vaje kväll vid elva. Idag har jag inte gjort så mycket. Det har inte gått så bra. Men jag pluggade i alla fall och pratade med GBL. Hon hjälpte mig verkligen. Men sedan, hemma, gjorde jag inte så mycket. men jag tvättade och det var bra. Men jag pluggade alltså lite och det var bra, det ville jag göra. Har mailat lite också och har chattat med GB som jag tycker så mycket om. Har mailat AM två gånger. Henne tycker jag också om, men inte på samma sätt som GB. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0