Idag, onsdagen den 11 mars

Nu måste jag vara bra och göra saker utan att få ångest. Tre saker ska jag göra. Jag ska kolla efter bostäder, jag ska fixa lite med arbetssökandet och jag ska fixa detta med plugget. Först går jag till biblioteket och fixar med jobbsökandet. Sedan går jag till datorsalen och fixar med plugget. Sedan fixar jag med att hitta en bostad. Det gäller att göra allt detta idag och sedan kan jag ta ledigt. Jag kan bara hoppas att jag inte ska få ångest av tre ångestfyllda saker. Så får jag hoppas att jag får prata med G ikväll. Det hoppas jag verkligen. Nu ska jag göra mig i ordning och gå iväg och fixa allt detta. Jag kommer sedan kunna ta ledigt och hoppas vara hemma vid 14.00 igen. Det blir svårt, men jag ska klara det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0