Fixat lite till

Så, nu har jag fixat med bostäder. Jag tror inte att jag kan få någon bostad. Jag ska säga allt till G sedan. Dels det att jag ska se några bostäder och dels det att jag inte tror att de kommer att låta mig hyra på något ställe. Jag säger allt till G och det känns bra att vi har det så. Nu ska jag till bib igen och skriva lite som har med uppsatsen att göra. Det ska jag göra. Jag mår bra och jag ska klara av att göra det. Ångest ska inte hindra mig. Sedan kommer tröttheten att komma, som vanligt, och den är hemsk. Nu ska jag gå till bib och fixa det där som har med uppsatsen att göra och sedan får jag ledigt och kan gå hem. Jag ska fixa det nu. Jag kommer att klara av det. Ingen ångest ska komma och hindra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0