Det var inte en bra dag

Jag var sjuk hela dagen. Nu ska jag sova tidigt och gå upp tidigt, 07.30, imorgon. Jag chattade aldrig med GB, men vi hördes via mail. Hon hade inte tid att chatta. Jag tänkte mycket på henne och det vet hon. Jag vet inte vad hon tycker om det men jag hoppas att hon tycker om det. Det är i alla fall ok med henne, det vet jag. Jag läste mycket och jag har mailat lite. Jag har mailat AC, bland annat. På tisdag ska jag plugga och jag har redan börjat förbereda mig mentalt för det. Jag laddar upp för det, kan man säga, som en idrottsman. AM, var är du? jag mailade alltså AC och det var allt. Hon fick allt i ett enda mail. Hon fick sanningen. jag vet inte om hon klarar sanningen så bra. Hon brukar släta över och säga att allt är så bra. Det är inte bra. Det har inte varit bra sedan 1980-talet. Jag har sagt sanningen till henne och det förtjänar hon för jag tycker om henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0