Det var ganska bra idag och nu ska jag sova

Jag utförde det där städuppdraget, det var inget kul. Sedan vilade jag och åt. Så åkte jag för att träffa AG och hennes sambo. Det var alltså så att hon inte dök upp i stan, så jag gick inte dit. Krånglig människa. Hon kunde inte gå ut för hon var på antibiotika. Men hon var snäll och det var hennes sambo också. Kom dit 17.40 och åkte hem 19.28. Nu ska jag läsa lite och sedan sova så mycket att jag kan sova ut igen. Jag vet vad jag måste göra imorgon. Jag ska gå till bib och där ska jag studera. Jag skrev till GB att jag ska vara där då det öppnar. Det kanske inte blir så, men jag hoppas det. Jag ska göra vad jag kan för att vara där vid 09.00 imorgon. Vi får se hur det går. Nu ska jag i alla fall gå i badrummet och sedan ska jag sova efter att ha läst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0