Det ska gå bra imorgon

Var hos M och T mellan 17.52 och 21.15. Så gick jag hem och det tog ungeför 66 minuter. Det var skönt att gå och jag gick raskt. Nu ska jag snart sova och jag ska lyckas imorgon. Har fått ett meddelande av en A G och jag svarade henne. Hoppas på att få ett meddelande av henne ikväll eller imorgon. Vad kan man mer säga? Inte vet jag. Jag vet bara att imorgon vet jag vad jag ska göra och jag ska göra det bra. Mycket bra ska jag göra det. G, jag tänkte på dig då jag gick hem. Jag tänkte på att jag tycker om dig så mycket och att jag vill vara nära dig. Det kommer inte att bli så tyvärr. Nej, det kommer inte att bli så. Men jag tycker om dig och det kommer jag aldrig sluta att göra. Tio år före jag träffade dig träffade jag A C och henne tycker jag fortfarande om och hon tycker om mig och det är bra. Jag vet att du tycker om mig och du har sagt att du inte ska sluta att göra det. Jag hoppas att vi alltid kommer att tycka om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0