Det har gått bra idag

Det är tre timmar sedan jag skrev. Jag har lyckats med att göra många olika viktiga saker. Det har varit tungt, men det har gått bra. Det var kul att få en kommentar också, från en annan bloggare. Det var den första kommentaren som jag fick. Som sagt, det har gått bra att fixa lite saker. Jag är alltid mycket mindre stressad på helgen än andra dagar. Idag lider jag inte så mycket av söndagsångest som jag brukar göra på söndagar. Nu ska jag dra ut och handla lite och sedan ska jag till M och T. Kanske handlar jag på vägen dit. Jag får se vad jag bestämmer mig för att göra. Imorgon gäller det att plugga. jag ska gå upp och gå till bib direkt. Inget annat ska jag göra på morgonen. Bara lyssna på radion och äta. Inget annat ska jag göra och då kommer det att gå bra. Jag vet vad jag ska studera imorgon, det är den där boken. Jag ska gå och lägga mig tidigt, om jag kan. Det kommer att gå bra. Ingen ångest kommer att vinna över mig och mina planer. Om du läser detta lovar jag att skriva hur det gick sedan, jag lover. Om du inte läser detta så vet jag inte hur jag ska göra. Nu ska jag göra mig klar för att gå till M och T. Jag handlar på vägen. Det kommer att gå bra. Jag tar tröjan som jag fick av underbara G. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0