Är på uni nu och det går bra

Var först i biblioteket och fixade med lite småsaker och det gick bra. Underbart. Sitter nu i en datorsal och fixar för att få en bostad. Det går ganska bra. Det är ångestfyllt, men det fungerar. Ska fortsätta med det en stund till. jag måste kolla på katran var de där lägenheterna ligger. Var och åt för en studn sedan och tvättade mig då också. Det var skönt. Kände mig så äcklig före det. Nu måste jag bara fixa detta med bostäderna och sedan går jag till bib igen för att fixa lite med plugget. Det ska gå bra. Jag ska bara vara lugn och göra det. Ingen ångest ska få inverka på mig. Bara fixa detta och sedan får jag ledigt och kan gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0