Tisdagen den 21 juli 2009

Hej, igår gick det inte bra alls. Jag skulle sitta vid datorn i fyra timmar, mellan sex och tio på kvällen. Istället satt jag åtta timmar, till två på natten och på så sätt ödelade jag den här dagen för idag är jag trött och hinner inget. Ikväll är det tio som gäller, inget annat. Men det är bara att ta i och försöka jobba på att bli bättre. Nu ska jag promenera och läsa samtidigt. Jag kommer inte att gå ut idag. Jag ska försöka vara trött idag och sedan lägga mig strax efter tio och på det sättet kommer jag att vara uppetidigt imorgon. Det kommer att gå bra. Nu ska jag hålla på med det till fyra eller fem. Sedan ska jag äta och efter det ska jag sitta vid datorn fram till tio och inte en minut längre. Nu är det bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0