Nu känns det mycket, mycket bättre

Hej igen, det är fortfarande måndagen den 20 juli 2009 och det är fortfarande 65 år sedan Hitlers byxor förstördes. De var inte så snygga efteråt. I vilket fall som helst har jag nu gått igenom allt viktigt i den där högen med papper. Det känns bra även nu efter att jag har gjort det. Nu har jag allt klart för mig. Jag vet precis vad jag måste göra. Nu gäller det bara att göra det. Det är inte så lätt det heller. Jag är trött för jag har sovit för lite. Ikväll ska jag börja göra mig iordning för natten vid 22.00. Då ska jag stänga av datorn. Nu väntar jag på det där besöket och jag tror att de kan inträffa vilken minut som helst. Under tiden som jag väntar ska jag läsa och samtidigt gå fram och tillbaka. Fast rummet är stort så du behöver inte vara orolig. Jag ska alltså läsa nu. Sedan kommer det där besöket som jag tycker är jobbigt fastän det är mycket viktigt. Jag ska sedan duscha och efter det ska jag gå iväg för att arbeta för att få ett arbete. Det kommer att bli en underbara dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0