Lite snack

Hej, det är fredagen den 31 juli 2009 idag. Mellan fredag och lördag hade jag ÅW och SW här på besök. Mellan lördag och söndag hade jag KM och NS här på besök och mellan tisdag och onsdag hade jag CE och JC här på besök. Igår var jag med CC, som jag älskar, på museum. Sedan letade vi efter hennes bil efter att ha ätit en god pizza då det öste ner regn. Jag ska sedan ringa mamma och säga när jag kommer på söndag och jag ska be henne om att få komma ut om jag känner för det på söndag. Om jag kommer ut vill jag säga sanningen som den är men jag är ganska säker på att min mamma inte tycker om när man säger sanningen. Hon gillar en vacker fasad. Gammal? Ja! Jag har tänkt på en sak. Jag är alldeles för ärlig. Det är inte bra. Men det är jag. Det är vanligt då man har Aspergers syndrom. Mycket vanligt. Ja, det var allt om det. Nu har jag ätit och fixat med tvätten. Nu ska jag promenera till klockan fem och då ska jag äta. Det blir gott och bra. Kommer jag på fler saker så skriver jag om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0