Det har gått bra idag

Hej, det är fredagen den 31 juli 2009 nu och det har gått bra idag. I alla fall så länge jag har använt bloggen. Imorgon ska det gå lika bra. Jag minns torsdagen den 31 juli 2008, förra året, då jag var med CDB och köpte kläder. Sedan träffade vi KL och gjorde en liten film. Imorgon är det lördagen den 1 augusti 2009 och det ska bli en bra dag. Jag ska administrera mitt liv, städa badrummet och handla mat. Allt kommer att gå bra imorgon. Ingen ångest imorgon. Blir jag avslöjad kommer folk att se vilket jobbigt liv jag har. Jag minns lördagen den 2 augusti 2008. Det regnade jättemycket i Stockholm och jag var med CC, AP och jag och CC träffade MD efter så många år. Det var kul, vi var vid Maria Magdalena och det var Pride-karneval.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0