Det gick ganska bra i helgen

Nu är det måndagen den 20 juli 2009. Det är 65 år sedan det smällde i Ostpreussen. I helgen gick det ganska bra, men inte så bra som jag ville att det skulle gå. Jag måste kämpa på. Igår eftermiddag var dock perfekt. Jag var effektiv och gjorde många saker under kort tid och det kändes bra och det gick snabbt. Det var en underbara eftermiddag. Förmiddagen var dålig med en massa onödig internet. Det gäller att kämpa på. Har varit uppe i nittio minuter nu och snart är klockan tio och det har gått mycket bra idag. Det ska gå bra hela dagen. Nu kommer snart svårigheterna och då måste jag vara mycket stark. Sedan ska jag ta en promenad och efter det ska jag gå iväg och söka arbete. Det ska jag göra. Jag ska även försöka göra ett mycket svårt telefonsamtal till Arbetsförmedlingen. Det är svårt men jag ska försöka att göra det. Jag ska gå och läsa en bok samtidigt. Det är underbart att göra det. Jag ska läsa och promenera samtidigt. Jag har städat badrummet idag och jag dessutom gjort iordning i köket. Mycket bra gjort. Jag kommer att få besök idag. Jag vill inte ha det besöket för det är mycket påfrestande för mig, mentalt. Men jag måste ta emot det besöket. Det kommer att hända fyra viktiga saker idag.

1. Jag ska administrera mitt liv.
2. Jag läser och samtidigt rör jag på mig.
3. Ett jobbigt besök.
4. Jag går härifrån och söker arbete.

Jag börjar med att gå igenom allt som jag måste göra. Det är det jag gör då jag säger att jag administrerar mitt liv. Det måste jag göra. Det är mycket jobbigt att göra det. Jag har inte gjort det på veckor och jag är rädd att jag ska hitta saker som är försena att göra. Jag är rädd att få stark ångest över viktiga men svåra saker som jag absolut måste göra. Men jag ska göra det. Jag måste göra det. Det ska gå bra. Det är mängder med papper och anteckningar. Det står säkert att jag måste göra många viktiga samtal. Jag hatar att göra dessa samtal för det blir väldigt ofta missförstånd. Det är alltså det första som jag ska göra idag. Efter det tar jag min läspromenad. Efter det gå jag härifrån och söker arbete. Jag går inte ut förrän efter det där jobbiga besöket. Jag kan inte skriva mer om det för min blogg kan bli upptäckt av folk som jag känner. Nu ska jag börja göra alla saker, men först ska jag maila till underbara GB som jag tycker så mycket om. Ikväll stänger jag av datorn vid tio och sedan går jag och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0