Äntligen svar

Hej, det är fortfarande fredagen den 31 juli 2009. Nu fick jag svar då jag ringde och jag tror faktiskt inte att hon försöker lura mig. Vissa saker som hon sa tyder på det. Hon sa saker som hon inte behöver säga, så att säga. Och det utan att jag frågade. Och på radion är det Rolling Stones för jag lyssnar på Ulla Skoogs Sommar-program från 1995. Underbart, "Out of time". You're obsolete, my baby. Älskar Rolling Stones. Som sagt, jag tror inte att hon lurade mig. Jag frågade om det är OK om jag ringer om en månad och det sa hon att det är. Det ska jag göra. Inget mer att oroa sig för just nu? Nej, jag tror inte det. Nu ska jag äta och sedan ska jag hänga tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0