Torsdagen den 20 augusti 2009

Hej, igår kväll gick det inte bra heller och nu är det verkligen krisläge i mitt liv. Det är det inte bara i mitt, jag vet, men det är det och det är inte bra. Idag har jag i alla fall bara gjort viktiga saker. Det ska jag fortsätta med nu. Det ska gå bra. Jag ska uppdatera ofta och lägga mig tidigt. Det ska gå bra den här gången. Jag börjar med att kolla min mail. Sedan duschar jag och efter det så ska jag raka mig. Det kommer att gå mycket bra. Om jag inte uppdaterar så fort jag har rakat mig så vill jag att du skriver elaka saker till mig. Ok, vill du det? tack! OK, mail, dusch och rakning. Förr var det TV:n och nu är det internet. Man måste kunna göra saker i lagom dos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0