Tisdagen den 25 augusti 2009

Hej, fredagen den 25 augusti 2000 var en hemsk dag. Det glömmer jag inte i första taget. Men nu är det ett tag sedan. Idag ska jag göra många saker. Jag börjar med att äta och sedan skriver jag till IP och till GS. Av IP fick jag två vykort igår, både Budapest och Prag. GS har jag länge velat maila men inte kommit till skott på grund av att jag är dum, lat och på grund av att jag inte har ett fungerande liv. Jag hoppas kunna ha det idag. Ska göra många saker idag. Det kommer att gå bra. Lyssnade på Peter Englunds Sommarprogram igår. Han hade det fredagen den 31 juli 2009. Han sa att han hatar förändring och därför har han bara bott i Boden och i Uppsala. Har Peter Englund Aspergers syndrom? Nej, han är ju så kompetent. Jag är inte kompetent. Jag är dysfunktionell. Nu börjar min dag. Nu ska jag göra allt. Det kommer att gå mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0