Tisdagen den 18 augusti 2009

Hej, om en stund ska jag träffa GB på nätet. Det blir bra. Igår gick det inte så bra. Fastnade vid datorn och var sedan där i 14 timmar. 14 timmar är alldeles för mycket. Allt var inte bortkastad tid, men det mest var det. Från 15.20 till 05.20 satt jag där. Sov mellan 05.40 och 08.40, cirka. Det är inte bra. Läste alla Stureby-bloggarna. Nu kommer jag att vara mycket trött idag. Det är inte bra för då kan jag inte göra bra saker. 14 timmar bortkastade. Men det betyder att om jag gör saker som är bra i 14 timmar kommer jag att nå framgång. Idag ska det inte bli så. Idag ska jag bara göra bra saker. Gick upp vid nio, satte igång tvättmaskinen, slängde skräp, köpte en limpa bröd och hämtade posten. Dagen började alltså mycket bra. Så är det ofta och sedan tryter energin. Det är inte bra. Hittills har jag inte haft en enda bra dag under sommaren. Det ska jag ha! Jag kommer inte att ha en perfekt dag idag. Nu kom GB in på skype förrresten. Idag är jag trött och då kan dagen inte bli perfekt. Men jag ska kämpa. Jag ska ha en perfekt dag. Inte idag, men många andra dagar. Nu ska jag vara med GB i en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0