Söndagen den 23 augusti 2009

Hej, fredagen den 21 augusti 2009 var inte så bra. Jag var lat och gjorde inte så mycket av det som jag skulle göra. Det var inte bra. På kvällen kom UB och hämtade mig och jag var med henne och SF sedan. BB var också med en stund. Kom hem lite före midnatt och hängde sedan på nätet fram till 03.00. Det var abslout inte bra. På grund av det var jag jättetrött under lördagen den 22 augusti 2009. Det var igår. Slösade bort mitt liv till 14.30. Är det rekord? Det kan vara det. Efter det gick det dock mycket bättre. Jag tänkte och fick en idé. Jag lyssnade på radion och jag förberedde min idé. Det var riktigt kul. Idag, söndagen den 23 augusti 2009, har jag vaknat mycket tidigt och är som vanligt mycket trött. Igår var jag uppe till 01.30 och gjorde viktiga saker. Det gick mycket bra igår kväll, som sagt. Så jag är då trött idag och kommer att vara det hela dagen. Nu ska jag duscha, raka mig och sedan ska jag ta en promenad. Ska lägga på vykortet till IP från M, I som jag köpte och skrev i fredags. Jag börjar nu. Det kommer att gå bra och jag är stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0