Nu ska jag göra det

Lyssnar på Carl-Jan Granqvists Sommar-program från onsdagen den 4 augusti 2004. Det är nästan precis fem år sedan. Jag lyssnade inte på det då. Jag minns inte den dagen precis, men jag minns måndagen den 2 augusti 2004 och jag minns torsdagen den 12 augusti 2004. Den 2 augusti började arbetet igen efter sommaren. Det gick inte så bra. Den hösten gick det bara bra i november. Den 12 augusti var jag med i en film där jag hånglade på låtsas. I början av augusti 2004 mådde jag inte bra. Jag brukade i alla fall träffa DC från V, I. Det var bra. Dessa dagar köpte jag mina biljetter till W, Ö och dit åkte jag sedan i september. Nej, jag mådde verkligen inte bra. Nu ska jag göra en sak som jag har skjutit upp i cirka 45 dagar. Det är hög tid att göra denna jobbiga men nödvändiga sak. Jag kan göra det och jag är bra. Jag börjar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0