Nu har jag fixat saker och ätit + GB

Nu ska jag raka mig. Det måste man göra ibland trots att det är mycket tråkigt. Jag vill bara skriva en sak om GB. Jag tror att GB har en pojkvän. Allt det där jag skrev om henne i december gäller inte längre. Jag tycker om henne, visst. Jag tycker dessutom väldigt mycket om henne. Om hon har en pojkvän så är jag mycket glad. Varför tror jag det? Jo, vad gäller hennes internetvanor har saker och ting förädrats. Hon skriver inte som förr. Dessutom reste hon nyligen med en vän. Tidigare har hon alltid namngett sin vänner för mig. Varför gör hon inte det nu? Det verkar som om hon har svårigheter att berätta detta för mig. Det tycker jag inte att hon ska känna. Jag är bara glad. Han heter AC om det är han. Vi får se. Kanske berättar hon för mig idag. Vi får se. GB, det är som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0