Nu är det nästan kväll

Nu har jag ätit och promenerat och dessutom pratat i telefon med GN och TA i S. TA sa att han ska ringa mig om ett par dagar. När han säger så blir jag orolig. Varför ska han ringa mig? Det kan bara betyda att det är något problem på gång. Det kan bara betyda det. Inte bra. Jag måste acceptera det. Jag måste stå ut med det. Jag förstår inte varför han inte sa något direkt. Nu kommer jag att vara orolig under lång tid. Jag måste samla tankarna nu. Det är kaos i min hjärna just nu. Jag ska ringa och maila nu under kvällen. Det kommer att bli bra. Bloggen hjälper mig. Utan bloggen skulle det bli totalt kaos här nu. Jag hoppas få chatta med GB om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0