Måndagen den 3 augusti 2009

Hej, idag fyller JH år. Igår var inte någon bra dag. Igår var en mycket dålig dag. Jag föll in i ett hemskt missbruk och tittade på YouTube-klipp hela dagen, förutom 13.50-21.30 då jag var på ett ställe som kallas för landet. Jag var borta hemifrån mellan de klockslagen. Det var mycket bra där igår. Mycket bra. Jag träffade många personer. CB, KÅT, LC, HC, SC, AC och NT. Jag pratade speciellt med HC om mycket intressanta saker, till exempel det arabiska språket. Jag pratade även mycket med LC. Det var första gången som jag träffade honom.

Idag har jag nästan elva timmar. Det kommer att vara elva timmar av disciplin och hårt arbete. Det kommer inte att vara som igår. Det kommer att vara bra. Jag kommer inte att skriva så mycket om mina minnen av den 3 augusti genom åren. Nej, det får bli en annan gång. Jag kommer att använda bloggen för att kunna göra ett bra jobb idag. Det är mycket som jag måste göra idag. Jag börjar med att fixa lite saker. Jag måste fixa vissa saker för jag kommer att få besök idag och då vill jag att ser bra ut här. Nu börjar jag och om tio timmar och 40 minuter slutar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0