Måndagen den 17 augusti 2009

Igår vilade jag så i ett par timmar. Jag gick upp igen före fem på eftermiddagen. Sedan surfade jag i över fem timmar, knappt utan att äta. Efter det åt jag. Jag lagade lite pytt-i-panna med början klockan 22.00 och åt det direkt. Kom i säng före 22.30. Det var det enda bra jag gjorde igår efter att jag hade administrerat på eftermiddagen. Det är inte bra att surfa i mer än fem timmar. Jag var extremt hungrig vid 22.00 och mådde mycket dåligt då. Åt nu vid 13.45 och då var det första gången på över 15 timmar som jag åt. Det är inte bra. I morse gick jag upp lite efter 06.00 och började surfa direkt. Sedan höll jag på till efter 13.00. Det är inte bra. Fast mellan 10.10 och 11.30 surfade jag inte för då hjälpte jag GB med en sak. Jag undervisade henne kort och gott. Det var första gången. Vi har talat om det länge. Nu har vi börjat. Hon kom från ingenstans idag, precis som för ett drygt år sedan. Jag kan inte säga nej till GB, det går inte. Nu har vi alltså börjat och vi gjorde mycket och hon var mycket bra. Det var en bra sak som jag gjorde. Det är en stor ära för mig att hjälpa GB. Jag är mycket glad att det är jag som får göra det. Nu ska jag göra en massa saker, som vanligt. Som vanligt ligger jag även efter i schemat. Jag skriver igen då jag har borstat tänderna, duschat och rakat mig. Ute regnar det och i Ryssland har det skett en självmordsbombning idag. I Berlin pågår VM i friidrott. Om två dagar börjar Sturebyrättegången. Jag börjar med badrummet nu. Det ska gå bra. Jag är stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0