Lyssnar på Sommar med Cilla Ingvar

Lyssnar på Sommar med Cilla Ingvar från tisdagen den 3 augusti 1971. Vet inte vad jag gjorde den dagen. Vad hände ungefär då? Jag ska kolla det nu. OK, ny läroplan i Sverige. Apollo 15 var i rymden under hennes program och två dagar tidigare, söndagen den 1 augusti 1971 gavs Concert for Bangladesh i New York. Ser att hon är faster till Martin Ingvar. Han måste ju ha Asperger, så ung som han ser ut. Smart är han ju också. Träffade honom, i september 2000 tror jag att det var. Jag tyckte inte om honom och vi kom inte överens så väl. Det var en lördag i september 2000. Men det kan har varit oktober, kom jag på nu. Det kan har varit lördagen den 7 oktober 2000. Jag är inte säker. Såg att dessa Ingvar har band till Henschen och de har naturligtvis band till von Sydow. Det är långt mellan dem, dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0