Lördagen den 1 augusti 2009

Hej, nu är det augusti. Jag har tolv timmar på mig att göra bra saker idag. Jag ska göra en massa bra saker. Jag ska främst göra fem saker. Fyra saker fram till 17.00. Sedan ska jag äta och vara vid datorn. Kommer inte att vara vid datorn under dagen, fram till 17.00. Jag ska handla efter att ha ätit. Sedan ska jag administrera mitt liv lite. Det har jag inte gjort på länge så det måste jag verkligen göra. Så ska jag städa badrummet och promenera.
1. handla
2. administrera
3. badrummet
4. promenera.
Detta fram till 17.00, alltså under sju timmar. Det ska gå bra, det ska jag klara av. Den 1 augusti låter bekant. Jag är inte säker på vad jag minns från den dagen. Ska kolla på Wikipedia nu. En bro rasade väl i Minnesota för två år sedan? Jag ska kolla det. Jag kollar på Wikipedia nu. Nu har jag kollat och jag ser att det var den där bron för två år sedan. Det var onsdagen den 1 augusti 2007. Fredagen den 1 augusti 2008 minns jag, kommer jag ihåg nu. Det var då jag träffade LR från B i B för första gången. Det var på kvällen och han kom med en som hette Daniel. Nu minns jag det väl. Jag minns även torsdagen den 1 augusti 1996. Då cyklade jag till D med några paket. Mådde inte så bra den sommaren. Den dagen, om jag minns rätt, träffade jag PS från SR i F för första gången. Det var inte någon bra tid i livet. Inte alls. Nej, nu ska jag göra olika saker. Jag har sju timmar på mig. Det kommer att gå mycket bra. Lyssnar på Annette Kullenbergs Sommar-program från lördagen den 13 juli 1996. Minns inte vad jag gjorde den dagen men jag misstänker att jag absolut inte fitt något enda litet gjort för så var det ofta på den tiden och senare också. Under dagen kommer jag att återvända hit för att skriva hur det går under dagen. Det ska gå bra. Fick mail från FS i B i B inatt. Underbar kvinna, denna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0