Lite om den 1 augusti i mitt liv

Tisdagen den 1 augusti 1989 var jag i G och arbetade där.
Onsdagen den 1 augusti 1990 gjorde jag inget speciellt, men dagen därpå anfölls Kuwait och det minns jag väl. Var i M.
Torsdagen den 1 augusti 1991 sköt jag nog upp saker.
Lördagen den 1 augusti 1992 vet jag inte, men jag tror att jag reste till H några dagar efter det och var sedan i S med CC, CA, AP och A.
Söndagen den 1 augusti 1993 vet jag inte vad som hände. Söndagen den 8 augusti 1993 föll JAS ner på Långholmen.
Måndagen den 1 augusti 1994 reste jag till G. Det vet jag helt säkert.
Tisdagen den 1 augusti 1995 vet jag inte, men jag nästan helt säker på att jag var i J.
Torsdagen den 1 augusti 1996 cyklade jag till med några paket. Tror att jag träffade PS för första gången den dagen.
Fredagen den 1 augusti 1997 åt jag frukost med CC och AP och FB ringde mig. Kanske träffade jag ?? från F den dagen. Kanske även A från M, S. Kanske även JP från C.
Lördagen den 1 augusti 1998 hände nog inget speciellt. Hängde med CE. Någon gång ungefär då träffade jag SF från S för första gången i mitt liv. Även GC från F.
Söndagen den 1 augusti 1999 pluggade jag en del, gissar jag, men det gick ändå inte bra sedan. Någon gång ungefär då träffade jag ?? från F för första gången. Dessutom A-MM från G, N, men det var också senare.
Tisdagen den 1 augusti 2000 tror jag att jag pluggade mycket och det gick bra sedan, två gånger. EV från H, F kom långt senare, vill jag minnas. ?? från N kom någon gång i augusti 2000.
Onsdagen den 1 augusti 2001 vet jag inte men jag lärde känna CB, CN och LB unefär då.
Torsdagen den 1 augusti 2002 vet jag inte men jag träffade SA från T ungefär då.
Fredagen den 1 augusti 2003 vet jag inte men jag träffade M från F ungefär då, för första gången.
Söndagen den 1 augusti 2004 regnade det jättemycket där jag var och det var dagen efter Pride tog slut, vill jag minnas. Jag ska kolla det nu. Pride tog slut på söndagen men paraden var på lördagen den 31 juli 2004.

Måndagen den 1 augusti 2005 tror jag att jag började plugga och jag tror att jag började arbeta då också.

Tisdagen den 1 augusti 2006 fick jag nog inget gjort.

Onsdagen den 1 augusti 2007 var jag på uni och läste på Wikipedia. Bron föll i Minnesota.

Fredagen den 1 augusti 2008 tror jag att jag var på KB. Jag tror det. På vägen hem åkte jag i alla fall buss sista biten och såg många nya på den bussen. På kvällen träffade jag LR för första gången. Han kom tillsammans med en Daniel. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0