Lite mer

Jag lyssnar på Sommar med Magnus Uggla från lördagen den 5 juli 1986. Den lördagen vet jag inte vad jag gjorde men jag vet att jag var i G för det var jag då. Jag ska kolla på internet när jag var där. Ett ögonblick. På grund av hur matchschemat var i Mexico 1986 så tror jag att jag åkte dit onsdagen den 25 juni 1986, men det är inte så troligt. Det är mer troligt att det var lördagen den 21 juni 1986 som jag åkte dit. Jag ska kolla vad de gjorde i Mexico den dagen, ett ögonblick. Nej, nu ser jag att England mötte Argentina söndagen den 22 juni 1986 och jag vet att jag åkte hem från L efter det. Då är det trots allt möjligt att jag åkte till G onsdagen den 25 juni 1986. Jag vet när jag var i S i norra V i juli. Det ska jag kolla nu. Jag vet att jag var där då för onsdagen den 23 juli 1986 gifte sig de där mupparna i England och då var jag i S i norra V. Jag tror att jag drog från G lördagen den 12 juli 1986. Det är dock inte säkert, men det är en god gissning. När Magnus Uggla pratade i radion lördagen den 5 juli 1986 vet jag alltså inte vad jag gjorde. Men jag var i alla fall i G, det är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0