Så här har det varit idag

Nu är det kväll och jag har inte skrivit på många timmar. Jag åkte alltså till den där psykologen och han förklarade för mig lite mer om Asperger. Vi kommer inte att ses mer nu. På vägen dit köpte jag en julklapp till M och T. Så tog jag en promenad efter tre och reste sedan hem. Kom hem vid 16.00 och pratade med ett par kompisar, SJ och JL. Så åt jag lite och vid 18.00 träffade jag MM på skype. Chattade sedan lite med Nadia och efter det har jag översatt lite för Wikipedia och sedan gått en stund. Om jag har tur kommer jag snart att få chatta med GB och det vill jag verkligen göra. Det har gått flera dagar nu, men jag vet att hon kommer hem lite efter sju på kvällen idag. Jag hoppas verkligen få möta henne på msn sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0