Nu har jag gått ett tag

Hej, nu har det just blivit fredag. Under torsdagskvällen gick jag fram och tillbaka här hemma, samtidigt som jag lyssnade på intressanta radioprogram. Det finns för många bra radioprogram på P1. Anyway, nu har jag i alla fall rört mig en del idag. Jag vill röra mig i ett par timmar om dagen. Under tiden som jag gick fram och tillbaka här blev jag arg på Posten. Posten är ett helt igenom uselt företag. Uselt! Jag ska ringa dem och klaga. Kanske gör jag det imorgon. Jag ska även ringa det där tekniska universitetet som är kund till Posten AB, men som inte får den service som de betalar för. Nu tänkte jag maila lite och sedan sova. Jag ska inte sova så sent som jag gjorde igår. Då somnade jag efter klockan 02.00 och det är inte bra. Nej, nu ska jag maila lite och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0