Min eftermiddag

Hej igen, nu har jag läst och sovit. Jag tror i alla fall att jag sov, jag är inte helt säker. Jag kanske bara vilade. Först läste jag alltså, som vanligt, och tärningen avgjorde vilken bok jag läste. Tärningen hjälper mig en hel del. Efter vilandet har jag ätit lite och snart ska jag träffa MM på skype. Kanske berättar jag sanningen för henne. Det vore bra för då vet jag att GB kommer att få reda på det utan att jag berättar för henne. Det är bra om de får veta att jag är störd. För GB betyder inte Asperger något. Inte ännu. Vi träffas alltså om en kvart, jag och MM. Jag tycker om att träffa henne på skype. Jag ska förbereda det mötet något. Efter det måste jag ringa viktiga samtal och laga middag. Fick precis nu ett SMS från AM från SN. Vi ska höras sedan. Vi ska nog ses i helgen också. Kul! Camilla kommer till henne. Karin fyller år idag så henne måste jag ringa för det. Måste ringa min kusin också för datorn är verkligen hopplös nu. Och till HB i O. Jag vill prata lite med henne före julen. Nej, nu ska jag förbereda mitt samtal med MM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0