Lite om dessa dagar

I fredags var jag alltså hos psykologen. Det har jag skrivit om. Sedan översatte jag på Wikipedia och på kvällen kunde jag publicera min nya artikel. Sov dåligt. På lördagen skulle jag träffa Camilla och ALM. Det blev Wikipedia hela dagen och sedan kom tjejerna på kvällen. De hade med sig mat. Jag ville stå för maten, men så blev det inte. De stannade till midnatt. På söndagen var det lite Wikipedia och mycket gång. Jag gick här, fram och tillbaka. Fixade lite saker också. Igår var det måndag och då hade jag tänkt att plugga, men så blev det inte. Jag orkade helt enkelt inte gå iväg. Istället tvättade jag och klippte håret. Hade tänkt klippa håret i många dagar. Ja, i alla fall i tre dagar. På kvällen blev jag extremt trött. Hade tänkt att inte sova, men jag kunde inte motstår det. Jag sov. Gick upp vid nio. T ringde mig då. Sedan ringde min syster. Lagade mat och chattade med ALM, som hade dumpat en som heter Peter. Så mailade jag olika mail hit och dit och somnade nog inte förrän vid två på natten till tisdagen. Och idag är det den tisdagen. Jag var bra idag och gick till det där biblioteket och skrev en hel del. Det gick mycket bra. Ute var det kallt och bara noll grader. Så hittade jag en bok om Joseph Goebbels och bläddrade lite i den. Så gick jag hem och ringde ett argt samtal till min läkares chef. Det går ju inte att få tag på läkaren på ett normalt sätt. Ringde även Dagens Nyheter om det. Sedan lagade jag mat och åt den. Efter det, det är tisdag eftermiddag då det händer, lade jag mig och läste. Jag ville sova. Jag vet inte om jag sov. Vid 18.00 pratade jag lite med MM. Inte som vanligt, bara en kvart idag. Sedan blev jag trött igen och efter det chattade jag med storasyster SM, Sara och GB. Berättade för Sara om alla turerna med GB. Chattade med GB som om vi vore ett par. Men vi är väl ett par. Jag vill det samtidigt som jag inte vill det. Ska skriva mer om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0