Jag har tagit ett beslut

Efter att ha läst Saras mail vet jag att jag måste vara ärlig mot dig GB. Jag älskar dig, men det kommer inte att bli något mellan oss. Jag är alldeles för sjuk för det. Jag är för sjuk. Du kommer att bli besviken, det tror jag. Men du kommer att förstår en dag och då kommer du aatt repektera mig för jag var ingen fegis. Det kommer du att förstå. min blid av dig är mer nyanserad nu. Jag säger så här att om du inte förstår mig så får jag hålla tillgodo med mina andra vänner. Jag kan leva utan dig. Det skulle kännas svårt i början, men det skulle gå. Jag ska försöka lugna ner förhållandet mellan oss lite. Det ska jag göra. Jag ska maila dig mer sällan. Du vet att jag älskar dig och att jag respekterar dig och därför måste jag göra detta. jag gör det för din och för vår skull. Nu ska jag sova i några timmar. Det blev mycket skrivande nu på tisdagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0