GB, jag älskar dig

GB, jag hoppas att vi ska ses på nätet imorgon. Det är så underbart att läsa vad du skriver och känna vad du gör. Det vill jag inte missa. Jag vill vara med om det. Samtidigt är det inte bra. Jag känner mig dålig som utnyttjar dig på det sättet. Jag vill att du ska vara glad, alltid. Jag vill vara din vän. Det är bättre om vi bara är vänner. Men hur ska jag göra? Jag ska försöka ta det lite lugnare med dig. Jag vill prata med någon om det. Jag ska se hur det blir framöver. Det är ju inte alls säkert att jag kommer vara här då du kommer. Om jag inte är här behöver jag inte vara orolig. I så fall behöver jag inte bry mig. Men jag vill vara här. Jag förstår just nu inte hur det skulle gå till, men jag vill vara här. Jag älskar dig och därför är det så svårt. Jag kan inte prata med någon för för alla andra är det så enkelt. Så enkelt, inga problem. Satans idioter! Ni förstår inget. Inget, inget, inget! Jag vill inte såra dig GB. Jag tycker om dig för mycket för att göra det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0