En riktigt dålig dag?

Hej, det här ser ut att kunna bli en riktigt dålig dag. Jag ska försöka vända på det. Får se om jag kan lyckas med det. I stort sett har jag aldrig lyckats med att vända utvecklingen på en dag som har börjat så här dåligt. Vaknade efter nio och sedan låg jag bara i sängen och läste på internet och lyssnade på radion. Det är inte bra. Det skulle ha blivit plugga, plugga, plugga idag. Men det här är inget ovanligt. Så här är det ofta. Nu sätter jag upp stränga regler för hur jag ska få agera i framtiden. Det blir att gå upp och in i badrummet och sedan mat och sedan ska jag dra. Så blir det på måndag. Imorgon fredag har jag inte tid att plugga ändå. Då ska jag ju klippa mig och sedan träffa psykologen, som förklarar för mig hur Asperger fungerar. Ingen jag känner känner till dessa problem. Ingen! Jag skäms för mycket för att kunna berätta om dem. Kanske berättar jag för MM vid sex då vi träffas på nätet. Jag tycker om att träffa henne där. Kanske berättar jag för henne, vi får se. Ingen vet, men eftersom jag skriver här utan att någon vet vem jag är och utan att nästan någon läser det jag skriver, kan jag skriva allt här, precis som det är. Nu ska jag göra olika viktiga saker för att kunna vända på den här dagen. Jag ska duscha och röja upp här. Fixa en massa saker och dessutom gå i två timmar. Jag vill röra mig i två timmar varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0